Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 września 2010

Biżuteryjne łowy / Jewelry Haul

Nie wiem, czy pisałam gdzieś o tym na swoim starym blogu, ale jednym z moich babskich uzależnień są kolczyki. Kolczyki uwielbiałam kolekcjonować praktycznie od zawsze, ale jakiś czas temu padło na sztyfty i od tej pory tych właśnie kupuję najwięcej. Pasują do większości strojów, ich różnorodność jest ogromna, są wygodne i praktyczne, a w ciekawej formie i kolorze mogą dyskretnie przełamać nawet bardzo stonowany strój.  Będąc w USA nie mogłam się więc oprzeć zakupieniu przynajmniej kilku par, tym bardziej, że tamtejsze sklepy oferują naprawdę niesamowity wybór.

 Zamówienie złożyłam w Forever21 i muszę przyznać, że jestem z tej biżuterii bardzo zadowolona. Są to tanie dodatki, które przy odpowiedniej dbałości wytrzymają może kilka sezonów. Jeden komplet kosztował niecałe $4. Jest to oczywiście biżuteria sztuczna, ale nie uczula (a przynajmniej mnie, a zdarzyło mi się już kilka razy, że po wyjęciu kolczyków uszy były czerwone i swędziały) i jak na razie trzyma się całkiem dobrze, a naprzemiennie noszę je praktycznie każdego dnia od jakichś dwóch miesięcy. Zdecydowałam się na zakup w sklepie internetowym F21, bo do zakupów w standardowych sklepach po prostu brakuje mi cierpliwości - jest tam wszystkiego za dużo napchane i nigdy nie mogę nic znaleźć. No i sklep internetowy oferuje znacznie więcej, niż pomieści się w firmowych salonach.

 Oprócz kolczyków dodaję zdjęcia dwóch naszyjników - zielony pochodzi również z Forever21 ($5,80), natomiast ten imitujący zamek błyskawiczny to nabytek z Claire's ($10,80). Długie kolczyki to ciekawostka przyrodnicza - zazwyczaj nie noszę takich, nie mam nawet ku temu okazji, a ich zakup był totalnym impulsem. No cóż, może kiedyś ich użyję...


 I have a total, incurable addiction to earrings - I've been collectin those for a few years now, but for awhile my absolutely favorite type are the stud ones. I love how they fit almost every single outfit you can think of, they comfortable to wear and there's such a huge variety of those available! Being in the United States I couldn't resist not buying at least a few pairs. After drooling over online catalogues of a few major retailers that were quite close to where I was staying at I've decided to order a few sets of cute stud earrings from Forever21. And since I can never get of these now that I've seen that they are really decent for the price I sure will be ordering more the next time I'm there! Each set was less than $4, as far as I remember it was $3,80. I paid the same price for the long ones. The green necklace was $5,80, the zipper one is from Claire's and it was $10,80. I ordered the Forever21 pieces online - I'm not patient enough to shop in their regular stores - too much stuff, too much crowd - ugh! I've tried a couple times but I can never find stuff that I wanted and I always leave mad as hell. Anywayyyyys, enjoy the pics!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz